Tippek webhelye vagy terméke reklámozásához cikkmarketinggel
Nem kell professzionális újságírónak vagy szerzőnek lennie ahhoz, hogy a cikkek marketingjét online üzletének fejlesztéséhez használja. Bárki fejleszthet nagyszerű cikkeket, amelyek növelik a forgalmat és növelik az értékesítést. Ez a cikk néhány hatékony tanácsot ad Önnek arról, hogy ez a marketingstratégia hogyan működhet az Ön számára.
Ha mikroblog-oldalakat fog használni vállalkozása népszerűsítésére, akkor a közzététel megkezdése előtt győződjön meg arról, hogy megértette a funkciójukat. Ha nem tartja be az etikettet és a formátum használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozása hírnevének és online jelenlétének.
Mindig szánjon időt a címkecímkék helyes kitöltésére. A címke címkéjébe bele kell foglalnia a webhelyére vonatkozó összes kulcsszót. Ezenkívül próbálja meg másképpen leírni az oldalt.
Győződjön meg arról, hogy megfelelően tanulmányozza az összes cikket. Azt akarod, hogy a srác ismert legyen, akinek nagyszerű információi vannak, nem pedig az, aki hazugságokat és hamis tényeket szór ki. Semmi sem ölheti meg a hírnevét gyorsabban, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegezik.
Sokan megpróbálják saját maguk forgalmazni cikkeiket. A minőségi munkák megírásához tehetség kell. Megértheti és gyakorolhatja a nyelvtant és a tökéletes írásjeleket. Tudni fogja, hogy megtanulta az alliterációt. Az írás megköveteli az olvasó elbűvölését és eljuttatását ahhoz, amiről írsz. Ez több, mint könyves okosság, ez művészet.
Ahogy a cikkek marketing erőforrásai bővülnek, győződjön meg arról, hogy cikkei széles körben hivatkoznak egymásra. Ne csak linkelés céljából hozzon létre linkeket a cikkek között, hanem próbáljon minden ésszerű lehetőséget kihasználni, ha az egyik cikk támogatná a másikat. A cikkhivatkozások jól hivatkozott hálózata jelentősen növeli olvasóközönségét.
Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.
A címe rendkívül fontos. Annyi cikk van odakinn, hogy az olvasók valószínűleg el fognak menni az unalmas címszavakkal ellátott cikkek mellett. Gondolkodjon, mielőtt papírra vetné a címsort. Ezenkívül próbálja meg kikérni a család és a barátok véleményét, hogy a döntése ne legyen elfogult.
Amikor elkezdi a cikk marketing kampányát, kezdje el lassan. Ne próbáljon tucatnyi cikket összerakni az első héten. Először is jó cél minden héten egy 400 szóból álló cikket írni. Ha ezt könnyen megteheti, fokozatosan növelje termelékenységét, amíg napi cikket nem tud megjeleníteni.
Próbáljon néhány mérhető célt hozzáadni a cikk marketingje általános marketingtervéhez. Ezeknek a terveknek nemcsak olyan dolgokat kell tartalmazniuk, mint például azt a tényt, hogy egy adott kulcsszó alapján tervezel cikkeket írni, hanem pontosan fel kell vázolniuk, hogy hány cikket tervezel írni az adott kulcsszóra. Az ehhez hasonló mérések könnyen mérhetők, és amíg a számok reálisak, teljesen elérhetők.
Ennek az információnak csak ízelítőt kell adnia azokból a lehetőségekből, amelyeket a cikkek marketingjére alkalmazhat. Remélhetőleg Ön is rájön, hogy a folyamat nem feltétlenül nehéz. Ha többet tud róla, készen áll arra, hogy komoly előrelépést tegyen a cikkek marketingje révén. Keressen további tippeket az eredmények javítása érdekében, amint tapasztalatokat szerez. De kezdetben összpontosítson egy vagy két javaslat elsajátítására, amelyekről az imént olvasott.
Utolsó kommentek