Top cikk marketing tippek, hogy növeljék az üzleti kapacitását

 

Manapság úgy tűnik, mintha szinte mindenki megpróbálna publikálni. A verseny ádáz. De szerencsére szinte minden témára van magazin vagy folyóirat is, akár az interneten, akár hagyományos nyomtatott formában. Ezek a tippek segítenek felfedezni a rendelkezésre álló kiadványokat, és az érdeklődési körének megfelelőt találni valamelyikben. Emellett végig vezetnek azon a folyamaton is, amelynek során cikkeit elküldi egy szerkesztőnek.

 

Mivel nem mindenki szeret hosszú cikkeket olvasni, 500 szónál nem hosszabb cikkeket írjon. Számos tanulmányt végeztek már ebben a témában, és a közmegegyezés szerint a legtöbb olvasó 500 szó után elveszíti érdeklődését az egyszerű webes cikkek iránt. Ne felejtse el! Az internet az azonnali információ kapuja, így könnyen le lehet kattintani a tartalmáról egy vicces videóra.

 

Próbálja ki a cikkmarketinget online marketingtechnikája részeként. A cikkmarketing alapvetően a webhelyén található cikkek felhasználásával történő reklámozást jelenti. Ezek a cikkek, ha jól meg vannak írva, nagy szüksége van a weboldala látogatottságára. Ezeket cikk könyvtárakban teszik közzé, és sokan tartalmaznak egy olyan dobozt, amely lehetővé teszi, hogy egyfajta promócióként információkat tegyen közzé Önről és webhelyéről.

 

Ahogy bővülnek a cikkmarketing-forrásai, győződjön meg arról, hogy a cikkei széleskörűen hivatkoznak egymásra. Ne csak a linkelés kedvéért készítsen linkeket a cikkek között, hanem próbáljon meg kihasználni minden olyan ésszerű lehetőséget, ahol az egyik cikk támogatná a másikat. A cikkek hivatkozásainak jól keresztreferenciákkal ellátott hálózata jelentősen növeli olvasottságát.

 

A cikkmarketingnél fontos, hogy cikkeit mind cikk könyvtárakba, mind bloghálózatokba küldje be. A blogolás rendkívül népszerű, és ennek a helyszínnek a lefedése csak az Ön nézettségének és forgalmának növekedéséhez vezethet. Minden alkalommal, amikor beküld egy cikket, mindenképpen ellenőrizze, hogy a cikk tartalmazza-e a személyes adatait, például a nevét és a weboldalát.

 

Győződjön meg róla, hogy a weboldalán közzétett cikkei nemcsak frissek és érdekesek, hanem jól megírtak is. Egy nyelvtani hibákat és helyesírási hibákat tartalmazó cikk azonnal a hozzá nem értés érzetét kelti. Ne egyszer vagy kétszer, hanem háromszor is ellenőrizze le a munkáját. Használjon megbízható helyesírás-ellenőrzőt. Egy figyelemfelkeltő, csiszolt cikket az emberek meg akarnak majd osztani.

 

Az átíró programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban felhasználható cikkek összmennyiségét, de nem szabad kizárólag ezekre támaszkodnia. A fonott és átírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, sem az olvasók, sem a keresőmotorok körében. Cikkmarketingkampányának középpontjában mindig a kiváló minőségű, kézzel készített cikkeknek kell állniuk.

 

Amikor cikkmarketing-kampányát elindítja, először lassan haladjon. Ne próbáljon meg több tucat cikket kiadni az első héten. Kezdetben jó cél, ha hetente egy 400 szavas cikket ír. Ha ez már könnyen megy, fokozatosan növelje a termelékenységét, amíg naponta egy cikket nem tud írni.

 

Reméljük, hogy ezek a tippek egyértelműbbé tették a publikáláshoz vezető utat. Sok mindent meg kell tanulnia a kiadói iparágról. De a jutalom, hogy a cikkeit nyomtatásban láthatja, megéri az erőfeszítést. Ha ezek a tippek segítenek megtalálni a megfelelő kiadványt és sikert elérni íróként, akkor megtették a hatásukat.