Reputációkezelés - Hogyan segíthet a vállalkozásának virágzásában?

A hírnévmenedzsmentet nagyon könnyű megismerni, ha csak a tényeket ismertetjük vele kapcsolatban. Ez a cikk célja, hogy segítsen megérteni ezt a témát, hogy tudja, mit tesz, amikor a szakmai hírnevén dolgozik. Ügyeljen ezekre a tényekre, és olvasson tovább!

Babaúszás
Euro balls, playpen balls
Bitcoin Wallet
Plasztikai sebész
Zahnarzt Ungarn
- esztergálás
- Zárjavítás

Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha olyan webes tulajdonságon van, amelyet Ön ellenőriz, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmasternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.

Tegyen közzé moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiafelületén. Az irányelvek közzétételével a látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a közösségi médiaoldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.

Próbáljon úgy keresni a vállalatára az interneten, ahogyan az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy az Ön számítógépén végzett keresések egészen más eredményt adnak, mint a potenciális ügyfelei. Ennek oka lehet az Ön személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket az opciókat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotorok eredményeiről.

Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.

Írjon cikkeket más oldalakon a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sokaknak segíthet abban, hogy profinak lássák Önt. Cikkeit nevével, cégével és a weboldalára mutató hivatkozással fejezze be. Az, hogy hol ír, függ a vállalkozása céljától, a szakterületétől és a célközönségétől. Igyekezzen a tartalmat a lehető legjobban illeszteni ezekhez a tételekhez.

Ellensúlyozza a vállalatáról szóló negatív online tartalmakat, és vegye fel a kapcsolatot azok készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor keresést végez a vállalatára vonatkozóan, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.

Ne feledje, hogy offline jelenléte az online hírnevére is hatással van. Ez általában a hírneved kezdete. Az emberek jobban megbíznak Önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatot ápol az ügyfélkörével. A boldog ügyfelek általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy mindannyian boldogok legyenek.

Meg kell terveznie üzleti lépéseit az interneten. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az összes vásárlói bejegyzésre. Szánjon egy kis időt arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.

Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, nem szabad eltávolítania. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív véleményeid vannak, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon azért teszel-e dolgokat, hogy jobbnak tűnj, mint amilyen vagy.

Jó dolog megtanulni a hírnévkezelésről, ha képes  rá, mert ez tényleg segít, ha szakmai hírnevet kell fenntartania. Ezeknek a tényeknek segíteniük kellett abban, hogy megismerje ezt, hogy jól tudjon ezzel foglalkozni. Csak győződjön meg róla, hogy időt szán rá, és minden jól fog alakulni az Ön számára.