A könnyű média marketingje a közösségi média webhelyeken keresztül
Ha azt kereste, hogy hogyan tudja vállalkozását magasabb szintre emelni, akkor a közösségi média marketingje lehet az, amit keres. Ez egy módja annak, hogy kapcsolatba lépjen ügyfeleivel és ügyfeleivel a technológiailag hozzáértő világban, és továbbra is fenntartsa a keresett könnyű és egyszerű használatot.
Annak érdekében, hogy a lehető legjobb ügyfeleket szerezhesse a közösségi média marketingjéből, tartsa rendszeresen és következetesen tartalmait. Amikor egy ügyfél minden második nap látja, hogy közzéteszel a Facebookon, elég, ha kényelmesen emlékeznek rád, de nem annyira, hogy bosszankodjanak azon, hogy túl sokat jelensz meg. Amikor eljön az ideje, hogy pénzt költsenek valamire, amit felajánlhat, akkor veled mennek, mert a márkád megbízható barátnak érzi magát.
Győződjön meg róla, hogy a Twitter szerepel a Facebook menüjében. A Facebook rajongói oldalán megadott beállításai ezt alapbeállításként állítják be, így nem igényel nagy erőfeszítéseket az Ön részéről. Ráadásul ez követőinek még egy módot kínál arra, hogy kapcsolatban maradjon webhelyével vagy blogjával. Minél több lehetőséget ad az ügyfeleknek, hogy kapcsolatban maradjanak, annál valószínűbb, hogy jobban részt vesznek az Ön webhelyén, és megosztják a linket másokkal.
Végezzen Facebook -szavazást. A Facebook "kérdés" funkciójának használatával elkészíthet egy közvélemény-kutatást, amely kérdéseket tesz fel követői számára. Ez lehet az új termékről alkotott véleményük, véleményük arról, hogyan áll az ügyfélszolgálattal, vagy bármi más, amire választ szeretne kapni. Ez elkötelezetten tartja őket. Amikor a követői jobban érzik magukat, közelebbről azonosulnak az Ön márkájával vagy termékével.
Ismerje meg a közösségi oldalakon történő közzétételi mintákat. A forgalom csúcspontja sok ilyen helyszínen reggel 7 óra, délután 5 óra. és 10:00 és ezekben az időkben mindenképpen üzenjen valami újat. Ha több mint három alkalommal tesz közzé, győződjön meg arról, hogy valami egyedi és érdekes dolgot tesz közzé, de korlátozza a napi közzétételek teljes számát.
Kérje meg az ügyfeleket, hogy töltsék ki a közösségi hálózatok szokásfelméréseit. Készítsen közösségi média oldalt a vállalatának, ha úgy gondolja, hogy vannak olyan ügyfelei, akik foglalkoznak a közösségi hálózatokkal. Másrészt, ha a megcélzott demográfiai csoport nem reagál a közösségi hálózatokra, akkor más marketing eszközt kell használnia.
Használjon közösségi médiát kérdések és válaszok szervezéséhez követőivel. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy a potenciális ügyfeleket tájékoztassa a kínálatáról és a vállalkozásáról. Egy ilyen esemény interaktivitása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy látogatói személyes kapcsolatot érezzenek vállalkozásával.
A YouTube hatalmas és aktív felhasználói bázissal rendelkezik, és Önnek részt kell vennie a sikeres közösségi média marketingben. A videók közzététele nagyszerű módja a felhasználók bevonásának, de a nagyobb közösség egészében is részt kell vennie. Ha megjegyzéseket tesz közzé, és más, az iparágához kapcsolódó videókról beszél, új felhasználókat vonz a profiljába.
A marketing során ne tegye az összes tojását egy kosárba. Bővítse potenciális olvasói körét több webhely használatával. Ezenkívül nem minden közösségi média webhely egyforma, így a felajánlott különféle eszközöket felhasználhatja arra, hogy különböző módon mutassa be adatait.
Ez a cikk számos módszert bemutatott Önnek, amellyel elindíthatja vállalkozását a közösségi média marketing segítségével. A közösségi média a legújabb módja annak, hogy az emberek kapcsolatban maradjanak egymással. A vállalkozások is gyorsan a fedélzetre ugranak. Önnek egyike kell lennie ezeknek a vállalkozásoknak.
Utolsó kommentek