Tanulja meg a tégla cikk készségeit

A webhely cikkekkel való marketingje vagy reklámozása továbbra is rendkívül hatékony stratégia. Ez szintén nem igényel túlzott időbefektetést vagy írástudást. Ha intelligensen alkalmazzák magukat, sok webmester kis erőfeszítéssel nagyszerű cikkprogramokat futtat. Ez a cikk néhány hasznos tippet fog megosztani egy tégla cikkkampány hatékonyságának és kevésbé időigényes használatának érdekében.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogyan kell csinálni, amit kell, vagy megtalálják a keresett információt, sokan feladják és csalódottan mennek el. Ez nem csak elveszíti őket, mint ügyfelet, de kevésbé valószínű, hogy egy baráthoz utal téged.

Ügyeljen arra, hogy hol tárolja a cikkeit. A Google nemrégiben megváltoztatta algoritmusát, hogy büntesse az "alacsony minőségű tartalomgazdaságokat". Egyes cikkeket tároló webhelyeket, mint például az eHow és a Squidoo, úgy tűnik, hogy érintették. Míg a cikkkönyvtárak jó kiegészítő forrásként szolgálnak a back-linkekhez, tárolja el cikkeit a saját webhelyén, ha csak lehetséges.

Maradjon a témán. Cikkének mindig relevánsnak kell lennie bármire, amelyet hirdet. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy elmeséljen egy történetet a közelmúltban Bahama-szigeteken töltött vakációjáról. Az olvasók azt szeretnék, hogy a tartalom megegyezzen a témával, ezért ügyeljen arra, hogy ne távozzon túl messzire.

A bizalom elnyerésekor a tégla cikk folyamatával állítson be reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás ütemére. Nincs olyan aranyfigura, amelyet el kell érnie. Kiegyensúlyozza a rendelkezésre álló időt, az írástudást és az egyéb kötelezettségvállalásait, hogy a cikkírás ütemezésével egyeztessen, amelyet fenntarthat a cikk minőségének feláldozása nélkül.

Szánjon időt arra, hogy a webhelyéhez hozzáadott cikkeket a könyvtárakba is elküldje. Ez segít, mivel a fő cikk a keresőmotorok indexeire megy; más tartalma a forgalmat a hátsó részben is biztosítja.

A tégla cikk létfontosságú tényezője az, hogy valamilyen figyelemfelkeltővel rendelkezik. Sok különböző dolog használható, tehát az írónak a cikk tartalma alapján el kell döntenie, melyik a legjobb.

Miután a cikk elkészült, újra kell olvasnia, mielőtt közzétenné vagy benyújtaná. A modern szövegszerkesztő programok a helyesírás-ellenőrzőkkel és a nyelvtan-ellenőrzőkkel vannak ellátva. Ne hagyatkozzon ezekben az alprogramokban; idióták. A szerző gondos áttekintése nem helyettesítheti automatikusan. Még akkor is, ha a korrektúrája nem fedez fel hibákat, ez valószínűleg felhívja a figyelme figyelmét arra, amit javíthat (és kell!) Javítania.

Kapcsolja ki a szavak számát az írási programban, hogy a tartalomra összpontosítson, ahelyett, hogy elérte. Írjon mindaddig, amíg nem érzi magát teljes mértékben a cikk témájának. Ha írt magának egy levágott szót, miközben ír, akkor végül elhagyhat fontos tartalmat. Kapcsolja be újra, miután befejezte, és módosítsa a szükséges számokra.

Ez csak néhány módszer a nagy tégla cikkkampány elindítására vagy fejlesztésére. Más online marketing stratégiákkal ellentétben a tégla cikk nagyon egyedi. Minden kampányhoz nincs varázslatos megoldás, és ez jó dolog. Számos út vezet a sikerhez, és egy érdeklődő weboldaltulajdonos megtalálhatja azt, amely tökéletesen megfelel a saját webhelyének.