Hírnév-menedzsment - Hogyan segítheti vállalkozását gyarapodásában

A hírnév menedzsmentje nagyon könnyen megtanulható, ha csak bemutatják a tényeket. Ez a cikk célja, hogy segítsen megérteni ezt a témát, hogy tudja, mit csinál, amikor szakmai hírnevén dolgozik. Ügyeljen arra, hogy figyeljen ezekre a tényekre, és olvassa el a további információkat!

Ha online talál negatív tartalmat márkájáról, szabaduljon meg tőle. Az Ön által ellenőrzött webtulajdonon található, például a blogjához fűzött megjegyzés, csak törölje. Ha szükséges, küldjön egy kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítja, győződjön meg arról, hogy már nem jelenik meg a Google URL-eltávolító eszköz használatával.

Moderálási irányelvek közzététele az egyes webhelyeken és a közösségi oldalakon. Irányelvek közzétételével a látogatók tudni fogják, hogy mi és mi nem elfogadható válasz az Ön weboldalán és a közösségi oldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, amely nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, miért távolították el a bejegyzést.

Próbálja meg online keresni a cégét, ahogy az ügyfelek tennék. Lehetséges, hogy a számítógépen végzett keresések egészen más eredményeket hozhatnak, mint a potenciális ügyfelek. Ennek oka lehet a személyre szabási lehetőségek. Próbálja kikapcsolni ezeket a lehetőségeket, hogy jobb képet kapjon a keresőmotor eredményeiről.

Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a vállalatáról, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, küldjön vásárlójának egy kupont egy bizonyos százalékos kedvezményért a következő vásárlás alkalmából köszönetképpen. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönöm nekik a visszajelzéseket.

Írjon cikkeket más webhelyeken a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok ember számára segítséget nyújthat abban, hogy szakemberként tekintsen rád. Végezze el cikkeit nevével, cégével és egy linkkel a webhelyére. Az, hogy hová írsz, vállalkozásod céljától, résedtől és célközönségedtől függ. Igyekezzen a tartalmat minél relevánsabbnak tekinteni ezeknek az elemeknek.

A vállalat negatív online tartalmának ellensúlyozásához vegye fel a kapcsolatot az alkotójával. Ha bármikor van negatív tartalom, amikor keresést végez a vállalatán, próbálja meg a lehető leghamarabb kapcsolatba lépni az ellenőr, blogger vagy bárki mással. Kérdezd meg tőlük, tehet-e valamit, hogy megváltoztassa a negatív hangulatukat pozitívra. Ha nem hajlandók erre, írjon egy megjegyzést (ha lehetséges) a történet oldalán.

Ne feledje, hogy az offline jelenléte befolyásolja az online hírnevét is. Ez általában a hírneved kezdete. Az emberek jobban bíznak benned, ha jó ügyfélszolgálatot nyújtasz, jó termékeket és szolgáltatásokat kínálsz, és jó kapcsolatot ápolsz az ügyfélköröddel. A boldog ügyfelek általában nem tesznek közzé rossz véleményeket, ezért tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy mindannyian elégedettek legyenek.

Meg kell terveznie üzleti lépéseit online. Nem csak véletlenszerűen válaszolhat az ügyfelek összes bejegyzésére. Szüksége van egy kis időre, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk fordulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat az Ön számára.

Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.

Jó dolog megtanulni a jó hírnév-menedzsmentet, ha képes rá, mert ez valóban segít, ha szakmai hírnevével rendelkezik. Ezeknek a tényeknek hozzá kellett volna járulniuk ahhoz, hogy erről többet megtudjanak, így jól tudnak vele járni. Csak győződjön meg róla, hogy szán rá időt, és mindennek jól kell alakulnia.