Hírnév karbantartás: Hogyan tegye ki a legjobb oldalát
Mi az a hírnévkezelés? Vállalkozása imázsának védelme. Ha a vállalkozásának jó a hírneve, több üzletet kap, mert az ügyfelei továbbadják a hírét. Ezért nagyon fontos az üzleti hírnevének kezelése. Ez a cikk néhány olyan ötletet fog átnézni, amelyek segítenek a hírnévmenedzsment javításában.
A közösségi médiaoldalakon való közzététel fontos vállalkozásának hírneve szempontjából. Legalább hetente többször is posztoljon, hogy hatékonyan tudjon marketingkampányt folytatni. Ha úgy találja, hogy a közösségi médiaoldalakon való posztolás túlterhelő, fontolja meg egy asszisztens felbérlését, aki elkészíti Ön helyett a posztokat.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, hogy amikor az Ön neve felbukkan. Használjon programokat, hogy értesítést küldjön Önnek, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, akkor másnap megtudhatja, ha valaki Önről beszél.
Üzleti hírnevét úgy is nyomon követheti, hogy online kereséseket végez vállalkozására. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez az interneten.
Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.
Maradjon naprakész az üzleti ágazatát érintő hírekkel kapcsolatban. Ez biztosítja, hogy az ügyfeleinek nyújtott információk naprakészek legyenek. Szánjon néhány percet a napjából arra, hogy végezzen néhány internetes keresést, hogy naprakész információkhoz jusson a vállalata iparágáról.
Figyeljen arra, hogy az emberek hogyan érzékelik Önt az interneten. Nem tudhatja, mikor kap egy keresőmotorban negatív eredményt, mert valaki rosszat mond a vállalkozásáról, még akkor is, ha annak semmi oka sincs rá. A keresési eredmények ellenőrzése segíthet abban, hogy a negatív tartalmak ne kerüljenek az élre. Igyekezzen ezt körülbelül kéthetente megtenni.
Ha valakinek az ötleteit használja fel, akkor mindig ügyeljen arra, hogy az illetőnek megadja az elismerést. Odakint mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy maga fölötte áll ennek. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiérdemeld a tiszteletüket.
Próbáljon meg magára guglizni, hogy lássa, milyen információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy jobbá tegye magát. Abban az esetben, ha ellentmondásokat észlel, tegyen meg mindent, hogy kijavítsa azokat. Nem szeretné, ha bármilyen téves információ ártana a hírnevének.
Ne engedje meg magának, hogy felhúzzon valakit, akinek nyilvánosan problémája van Önnel. A legjobb módja ennek kezelésére az, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja bárkinek, aki keres, hogy hajlandó vagy extra mérföldet tenni azért, hogy ügyfeleit boldoggá tegye.
Ne vegye magától értetődőnek a hírnevét. Aktívan kell kezelnie azt, hogy cégének mindig jó képe legyen. Egy rossz hírnévvel rendelkező vállalat nemhogy nem fog növekedni, de apránként elveszítheti az üzletet. Emlékezzen arra, amit itt tanult, és kezelje helyesen üzleti hírnevét.
1. red blue orange ball logo name
Utolsó kommentek